1. Nejde mi vložit moje platební karta do aplikace, nebo nelze zahájit platbu a aplikace hlásí problém s platební kartou.

 

Podle nové směrnice EU je od 14.9.2019 nutné všechny platby chránit přísnějším zabezpečním. Pokud Vám nelze vložit kartu do aplikace, zkontrolujte nejdříve, jestli máte aktualizovanou aplikaci na poslední verzi, dále zkontrolujte platnost karty, nebo se obraťte na Vaši banku, jestli lze kartu použít pro internetové bankovnictví. V případě nedostatečného zůstatku na kartě nebudou moci proběhnout platby programů nebo služeb.

 

2. Jsem u myčky, ale ta nerozpoznala mou SPZ

 

Zkuste se podívat, jestli stojíte správně na bílé čáře, nebo v úhlu SPZ kamery, která je umístěna cca 50 cm od země vpravo nebo vlevo nebo nad dveřmi myčky. V případě tmy změňte potkávací světla na parkovací.  Pokud stále nedojde k rozpoznání, volejte na help linku: 420 284 018 392 - číslo najdete také přímo v aplikaci. Help linka vidí celý systém on-line na kamerách a pomůže Vám spustit program na dálku

 

3. S aplikací jsem spustil/a mytí, ale dveře myčky se neotevřely, mytí se nespustilo, nevjel/a jsem včas do myčky a mytí se stornovalo ( aplikace ukázala ERROR ).

 

Napiště na e-mail: podpora@superoperator.com a my Vám vrátíme platbu za neprovedené mytí zpět na Váš účet.

 

4. Chci změnit platební kartu?

 

V MENU - kulatá ikonka vpravo nahoře klikněte na “FAKTURACE” a “UPRAVIT” a zadejte novou platební kartu, stará se tím přepíše.

5. Chci změnit / smazat SPZ?

 

V MENU - kulatá ikonka vpravo nahoře klikněte na “ MOJE VOZY” - vyberte SPZ, kteoru chcete smazat  a klikněte na ikonku “KOŠ” v pravo nahoře

 

6. Nejde mi do systému zadat moje SPZ - aplikace hlásí, že už je registrovaná.

 

Zkontrolujte, jestli jste si SPZ nezadával/a již do nějakého jiného účtu / e-mailu. 1 SPZ nelze být pod více účty/ e-maily. Pokud ne, tak nás kontaktujte a my zjistíme, pod jakým účtem je SPZ registrovaná.

 

7. Jak přidat dalšího uživatele pod svůj účet ( rodina, zaměstnanec )?

 

V MENU - kulatá ikonka vpravo nahoře klikněte na “MŮJ ÚČET” - “Spravovat další uživatele” - “Přidat uživatele” - vyplňte údaje o uživateli. Vámi pozvaný uživatel dostane pozvánku do e-mailu a do aplikace se přihlásí svým e-mailem a bude moci používat vozy s SPZ, které jsou pod Vaším účtem. Platba za všechny Vámi pozvané uživatele a jejich mytí bude odečtena z platební karty zadané ve Vašem účtu.

Jak nakoupit balíčky mytí ve firemním účtu?

 

1. Musíte být v aplikaci registrován/a pod účtem “FIRMA”, pokud nejste kontaktujte nás a my Vám účet změníme. 

2. Zadejte do aplikace Vaší SPZ, při vyplňování údajů o voze je úplně dole na stránce nabídka všech balíčků.

 3. Vyberte si myčku a zvolte "PROGRAM" - dostanete se na nabídku balíčků